NEC en NetCracker voltooien vCPE-proef met SDN voor Telekom Austria Group

TOKYO & VIENNA & WALTHAM, Mass.--()--NEC Corporation en NetCracker Technology heeft vandaag bekendgemaakt dat Telekom Austria Group, de grootste telecomgroep van Oostenrijk, een proef met hun complete, virtuele systeem voor consumentenapparatuur (vCPE) succesvol heeft afgerond. Het systeem bestond uit vCPE, controllers voor software-defined networking, service- en netwerkharmonisatie en virtuele netwerkfuncties van meerdere verkooppunten.

Telekom Austria Group is een van de meest toonaangevende verleners van communicatiediensten in Centraal- en Oost-Europa. Het bedrijf helpt circa 23 miljoen klanten in acht landen. Telekom Austria levert telefonie, breedbandinternet en multimediale producten, maar ook data- en IT-systemen.

SmartMark Communications for NetCracker
Juliet Shavit, +1-215-504-4272