Comexposium breidt uit met overname Mobile Motion

PARIS & LOS ANGELES--()--De Comexposium Group, een van 's werelds grootste organisatoren van vakbeurzen en conferenties, heeft Mobile Motion LLC overgenomen. Mobile Motion LLC is het bedrijf achter de Mobile Media Summit-evenementen in de Verenigde Staten en Europa. Paran Johar, die het in Los Angeles gevestigde bedrijf heeft opgericht, blijft CEO van de onderneming. De voorwaarden voor de overname worden niet bekendgemaakt.

Mobile Media Summits zijn bijeenkomsten voor nieuwe ideeën van leidinggevenden uit de mobiele communicatie, die hun kennis over de nieuwste mobiele technologie delen en netwerken. Het netwerk vormt de grootste conferentiereeks over mobiele media en advertenties van Noord-Amerika, maar groeit ook in Europa met rasse schreden met shows in Barcelona, Londen en Cannes.

Pierre Barbe, +33 (1) 76 77 11 41
Comexposium – Corporate Communication