AppDirect stimuleert innovatie en groei in mondiale cloudeconomie

SAN FRANCISCO--()--AppDirect, leider in handel in clouddiensten, heeft vandaag bekendgemaakt dat het 50 miljoen dollar heeft opgehaald in door Mithril Capital geleide financieringsronde. De snelle innovatie in combinatie met nieuwe behoeften van consumenten verandert de wijze waarop bedrijven hun gemeenschappen dienen. AppDirect werk daarbij als katalysator, die bedrijven helpt bij een snelle vermarkting en succes in de digitale wereld. Het platform van AppDirect stelt ondernemingen in staat software te vinden, te kopen en te gebruiken, waarmee het een enkel systeem voor ontwikkelaars, providers en consumenten creƫert.

"We werken toegewijd aan het toegankelijk maken van software en het versterken van de mondiale software-economie door middel van handel in clouddiensten", zei Daniel Saks, medeoprichter en mede-CEO van AppDirect.

AppDirect Media Contact:
AppDirect