Telcel kiest voor netwerkintegriteitsapplicaties van Nakina

OTTAWA, Ontario--()--Nakina heeft vandaag bekendgemaakt dat Telcel, een operator van mobiele netwerken in Mexico en onderdeel van America Movil, heeft gekozen voor Nakina's oplossingen voor data-integriteit en analyse. Nakina voorziet Telcel van netwerkwijde controle op data-integriteit, analyse en rapportage. Dit gebeurt binnen Telcels radiotoegang en IP-backhaul-netwerken, waardoor de dienstverlening wordt geoptimaliseerd en de klanttevredenheid groeit.

Nakina's NI-CONTROLLER controleert miljoenen parameters van netwerkdiensten. Met diepteanalyses spoort het afwijkingen op, wat klanten in staat stelt de netwerkinstellingen te optimaliseren, de gebruikservaring te verbeteren, het oplossen van problemen te vereenvoudigen en zelfverzekerd nieuwe diensten uit te rollen. NI-CONTROLLER is een onderdeel van Nakina's reeks netwerkintegriteitsapplicaties waarmee dienstverleners fysieke en virtuele netwerken beheren en beveiligen.

For Nakina
Rob Marson, 613-254-7351 x359