Halifax voltooit management-buy-out Pirtek Europe

WASHINGTON & LONDON--()--De Halifax Group heeft vandaag bekendgemaakt dat het investeert in Pirtek Europe Holdings, de grootste Europese franchisegever in vervangingsdiensten voor hydraulische slangen. De in Londen gevestigde investeringsmaatschappij Vision Capital beëindigde zijn investering in het bedrijf. Halifax en zijn bestuur leverden het kapitaal voor de transactie. Verdere details en voorwaarden voor de transactie zijn niet bekendgemaakt.

Pirtek Europe, dat is gevestigd in West-Londen, verleent diensten voor het vervangen van slangen en vloeistoffen aan exploitanten van hydraulisch aangedreven werktuigen. Klanten van Pirtek zijn hechten veel waarde aan de reactietijd van één uur van het bedrijf, dat 24 uur per dag open is.

For Halifax Group:
Owen Blicksilver Public Relations, Inc.
Caroline Luz, 203-656-2829
caroline@blicksilverpr.com
Kristin Celauro, 732-264-1131
kristin@blicksilverpr.com
For Vision Capital:
Brunswick Group
Tom Burns / Alison Kay, +44 (0) 20 7404 5959
VISIONCAPITAL@brunswickgroup.com

For Halifax Group:
Owen Blicksilver Public Relations, Inc.
Caroline Luz, 203-656-2829
caroline@blicksilverpr.com