Vention Medical opent kathetercentrum in Costa Rica

SOUTH PLAINFIELD, N.J.--()--Vention Medical heeft vandaag met de opening van een Catheter Center of Excellence in Costa Rica zijn mogelijkheden op gebied van katheters uitgebreid. Dankzij de faciliteit vergroot Vention zijn productaanbod, dat op dit moment bestaat uit het ontwerp en de ontwikkeling, maar ook de grootschalige productie van katheterapparatuur in een land met lage kosten. Zodoende biedt het bedrijf zijn klanten de meest kosteneffectieve, innovatieve katheters op de markt.

"Onze klanten zijn altijd op zoek naar manieren om de kosten te drukken, zonder dat daarbij de kwaliteit in het geding komt", zei Dan Croteau, CEO van Vention. "Door expertise op gebied van katheters naar een strategische plek met lage kosten te verplaatsen, komt Catheter Center of Excellence tegemoet aan deze behoefte ."

Vention Medical
Julie Schulte, 1-508-597-1397