GSMA kondigt Mobile World Live Keynotes van Mobile World Congress 2015 aan

Mobile World Congress 2015

BARCELONA--()--De GSMA heeft de Mobile World Live Keynote-sessies van het Mobile World Congress 2014 aangekondigd. Mark Zuckerberg, CEO van Facebook, verzorgt evenals bestuurders van Airtel Africa, Millicom en de Telenor Group op maandag 2 maart een van de hoofdspeeches. Een dag later bestijgt Federal Communications Commission (FCC)-voorzitter Tom Wheeler het podium.

Naast de bekendmaking van de sprekers op Mobile World Live gaf de GSMA ook nieuwe details over de conferentie en andere evenementen en programma's van het Mobile World Congress, dat van 2 tot 5 maart plaatsvindt in Barcelona in de Fira Gran Via.

"De conferentie wordt een van de spannendste edities ooit, met meer dan 250 sprekers van mobiele operators, infrastructuurleveranciers, apparatuurfabrikanten en internetbedrijven", zei Michael O'Hara, hoofd marketing van de GSMA. "Dit jaar hebben bezoekers nog meer keuze bij het ontdekken van de nieuwste mobiele technologieën en diensten, bijvoorbeeld voor educatieve doeleinden en vergaderingen met collega's over de hele wereld."

For the GSMA
Charlie Meredith-Hardy