Benu Networks kondigt Shaw Ventures aan als strategische investeerder

BOSTON & SAN FRANCISCO & NEW YORK--()--Benu Networks, een innovatieve leverancier van netwerk- en softwaresystemen voor dragende wifi en virtualisatie, heeft vandaag bekendgemaakt dat met de deelname van Shaw Ventures de financieringsronde ter waarde van 27,7 miljoen dollar is afgerond. Het is de laatste toevoeging aan een lijst waarop ook ARRIS Group, Liberty Global, Spark Capital, Sutter Hill Ventures en Comcast Ventures prijken.

"De financiering stelt Benu in staat te focussen op het opschroeven van de verkoop, marketing en technische teams. Daarnaast maakt de investering een uitbreiding naar Latijns-Amerika en Oost-Aziƫ mogelijk", zei Dino Di Palma, CEO van Benu Networks. "We zijn dolenthousiast over de samenwerking met Shaw aan de levering van mondiale die uiteindelijk nieuwe, waardeverhogende diensten in de cloud mogelijk maken."

Benu Networks, Inc.
Melissa Waltz, +1 978-223-4700 x5031