X-IO breidt geüpdatede opslagtechnologie uit

COLORADO SPRINGS, Colo--()--Na uitgebreid onderzoek en ontwikkeling, heeft X-IO vandaag een grote update van zijn prijswinnende opslagtechnologie aangekondigd. De nieuwe architectuur ondersteunt X-IO's uitdijende portfolio, maar zorgt tegelijkertijd voor alle flashprestaties, operationele eenvoud en capaciteit van traditionele opslag.

Gavin McLaughlin, vicevoorzitter van de afdeling voor internationale marketing van X-IO Technologies , zei: “We zijn zeer verheugd met de lancering van de derde generatie van ISE-opslagarchitectuur (G3). Dit is een nieuwe, belangrijke stap voor onze visie van hulp aan klanten die de drie belangrijkste uitdagingen voor opslag: een prestatie van honderd procent met capaciteitsgebruik van honderd procent, betrouwbaarheid zonder organisatiekosten en een balans tussen kosten, capaciteit, prestaties en risico's.”

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Touchdown PR
Liem Nguyen / Emily Gallagher
x-io@touchdownpr.com
US: + 1 512 970 9711
UK: +44 1252 717 040

Release Summary

After extensive research and development, X-IO Technologies today announced a major update to its award winning storage technology.

Touchdown PR
Liem Nguyen / Emily Gallagher