Furukawa Electric introduceert hitteafvoerplaten voor ledverlichting

HYC 130c (Photo: Business Wire)

TOKYO--()--Furukawa Electric Co., Ltd begint met de verkoop van de HYC Series-koelplaten voor ledverlichting. De HYC Series vermindert dankzij zijn geringe gewicht en compacte vorm de beperkingen op het seismische ontwerp van ledverlichting. Uiteindelijk vermindert de reeks de last van installatiewerk en aanverwante handelingen.

Momenteel bestaan veelgebruikte koelplaten voor ledapparatuur uit gegoten aluminium en uitstekende hitteregulerende onderdelen. Aangezien deze onderdelen steeds groter en zwaarder worden, komen meer problemen met ledverlichting voor. Bovendien beperkt deze gewichtstoename het aardbevingsbestendige ontwerp van de ledapparatuur.

De HYC Series is gebaseerd op de technologie van hitteafvoer en koeling die Furukawa Electric in de loop der jaren heeft ontwikkeld. Naast zijn prestaties in hitteafvoer weegt HYC Series minder dan de helft van conventionele koelplaten. Dit is ideaal voor koeling van ledmodules met hoog elektriciteitsverbruik, die bijvoorbeeld vaak voor de verlichting van opslagplaatsen, fabrieken, sportzalen, maar ook voor schijnwerpers worden gebruikt.

EMEA
Furukawa Electric Europe Ltd.
German Office
Jens Gollata, +49 2104 952 3601
Sales Executive
jens.gollata@furukawa.co.uk
North and South America
American Furukawa, Inc.

Akira Hamakawa, +1-770-798-2008
General Manager, Electronics & Specialty Division
ahamakawa@americanfurukawa.com

EMEA
Furukawa Electric Europe Ltd.
German Office
Jens Gollata, +49 2104 952 3601