Omega Pharma en NovaMedica vermarkten Benegast-producten voor maag- en darmklachten in Rusland

MOSCOW--()--Het Russische farmaceutische bedrijf NovaMedica en Omega Pharma, een in België gevestigde farmaceut die zich toelegt op de ontwikkeling en verkoop van zelfzorgmedicijnen, hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend. Krachtens de overeenkomst heeft NovaMedica het exclusieve recht op de distributie en verkoop van alle zelfzorgmedicijnen voor maag en darmen van het merk Benegast.

"De samenwerking met Omega Pharma komt overeen met NovaMedica's strategie en focus op innovatieve behandelingen voor patiënten met maag- en darmklachten. Het portfolio van Benegast zorgt voor een sterke synergie met NovaMedica's huidige lijn van gastro-intestinale producten", zei Sergej Beloborodov, uitvoerend bestuurder van NovaMedica LLC. "Benegast-producten zijn succesvol op de Europese markt gezet en zijn klaar voor een snelle lancering in Rusland. Dit is het eerste koepelmerk dat de meest voorkomende symptomen van maag- en darmziekten tegengaat. We hebben daarom het volste vertrouwen in commercieel succes."

voor NovaMedica
Tatyana Albaut, +7 917 545 1241