Distributietak wordt zelfstandige transactieverwerker DHISCO

DALLAS--()--De distributietak van Pegasus Solutions is overgenomen en gaat onder de merknaam The Distribution Hospitality Intelligent Systems Company (DHISCO) verder als een zelfstandig opererend bedrijf. Dat maakte DHISCO tijdens de conferentie van The Hotel Electronic Distribution Network Association (HEDNA) in Los Angeles bekend.

DHISCO is de grootste verwerker van elektronische transacties van hotels en levert aan meer dan honderdduizend hotels in meer dan tweehonderd landen geavanceerde distributiesystemen en oplossingen voor internetverbindingen. Het bedrijf faciliteert meer dan 8 miljard transacties per maand en zorgt voor efficiƫntie en betaalbare prijzen in marketing en het boeken van reserveringen. Het hoofdkantoor van DHISCO blijft gevestigd in Dallas, met twee kantoren in Londen en Scottsdale. Toni Portmann is benoemd tot bestuursvoorzitter.

voor DHISCO
Shelby Sabin Menczer, 972-931-7576 x 353