Exclusive Networks richt Exclusive Capital op met overname Fibail System

PARIJS--()--De Exclusive Networks Group heeft de opening van een nieuw afdeling voor financiering en leasing aangekondigd: Exclusive Capital. De overname van het in Frankrijk gevestigde Fibail System en de benoeming van Franck Laga tot afdelingshoofd stonden aan de basis van Exclusive Capital. Het bedrijf verleent een reeks waardeverhogende diensten die de mogelijkheden en differentiatie van verkopers vergroten.

De lancering is een schot in de roos wat betreft een van de grootste uitdagingen voor zakelijke IT-kanalen. Met nieuwe, gemakkelijk te gebruiken diensten van Exclusice Capital, kunnen doorverkopers de op opex georiƫnteerde en op abonnementen gebaseerde consumenten beter tegemoetkomen, terwijl ze tegelijkertijd IT-verkopers in staat stellen de volledige waarde van hun contract te benutten. Na een initiƫle fase in Frankrijk breidt Exclusive Capital de komende maanden door middel van nieuwe overnames verder uit.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Cohesive
Andy Parker / Jacob Petterson
exclusive_networks_group@cohesive.uk.com

Release Summary

Exclusive Networks Group has announced the opening of a new financing and leasing division: Exclusive Capital.

Cohesive
Andy Parker / Jacob Petterson