IBI Group selecteert BST Global als partner in bedrijfsmanagementsystemen

TAMPA, Fla.--()--BST Global heeft vandaag bekendgemaakt dat IBI Group (IBI), een van 's werelds leidende adviseurs op het gebied van architectuur, techniek en technologie, BST10 heeft geselecteerd als zijn mondiale softwareplatform voor inkoopplanning en bedrijfsmanagement.

IBI, een 2300 werknemers tellend multinationaal adviesbureau met hoofdzetel in Toronto dat 69 kantoren in elf landen bezit, verleent een breed scala aan ontwerpdiensten, variƫrend van stedelijk ontwerp en planning, architectuur voor gebouwen en landschappen, bouwkunde, geavanceerd transportmanagement en verkeerssystemen, vastgoedanalyse, communicatie en softwareontwikkeling.

Na een nauwkeurig taxatieproces heeft IBI gekozen voor het nieuwste aanbod van BST Global, BST10. Dit is een procesgericht en meertalig inkoopplatform dat meer dan tien andere systemen vervangt.

BST Global
Jenna Greco, 813-886-3300