LR Group wijzigt bestuur

LR Group initiates change of leadership: At the end of this year, the Ahlen-based direct sales company LR is going to renew its management structure. (Photo: Business Wire)

AHLEN, Germany--()--Salesbedrijf LR verandert aan het einde van dit jaar de structuur van zijn bestuur. Bestuursvoorzitter Jens. M Abend gaat van Operational Management naar de Adviesraad van de LR Group. Managers Patrick Sostmann, Tilo Pl\u00F6ger, Andreas Laabs en Thomas Heursen geven gezamenlijk leiding aan het bedrijf. Zij volgen daarbij de bestaande strategie voor groei en internationalisering.

Sostmann (40), sinds 2006 werkzaam bij LR, treedt ook op als nieuwe woordvoerder van het uitvoerende bestuur. Pl\u00F6ger (47), die sinds 2007 de afdeling Marketing and Operation leidt, neemt Human Resource over. Laabs (41), die deze zomer als financieel bestuurder aantrad bij LR, wordt ook de eindverantwoordelijke voor e-commerce. De werkzaamheden van Heursen (52) blijven dezelfde.

LR Health & Beauty Systems GmbH
Almut Kellermeyer