LFB S.A. heeft genoeg inschrijvingen voor onderzoek naar LR769

PARIS--()--LFB S.A. heeft de voldoende inschrijvingen voor het onderzoek PERSEPT 1. Dit is een multinationaal derdefaseonderzoek naar LR769, een nieuwe recombinante vorm van menselijke factor VIIa, voor de behandeling van hemofilie A en B bij adolescenten en volwassenen met enzymremmers. Een Amerikaanse dochteronderneming van LFB S.A. sponsort het onderzoek.

"We zijn verheugd dat we onze doelstelling wat betreft pati\u00EBntinschrijvingen zo snel hebben behaald", zei Christian B\u00E9chon, bestuursvoorzitter van LFB S.A."Deze tijdige inschrijving bewijst dat de medische sector en pati\u00EBnten de zoektocht naar een alternatief voor bestaande therapie\u00EBn steunen. Als het uiteindelijk zal worden goedgekeurd, is LR769 de eerste nieuwe behandeloptie voor deze hemofiliepati\u00EBnten in vijftien jaar."

LFB S.A.
Sandrine CHARRIERES / Anne CAUBIT, +33 1 6982 7280