Exclusive Networks neemt ITEC over

PARIJS & LONDEN--()--Exclusive Networks Group heeft donderdag bekendgemaakt dat het IT-dienstverlener ITEC Intelligent Services PLC overneemt. Naast een aanvulling op de waardeverhogende expertise in professionele 24 uursdienstverlening, voegt de overname nieuwe, uitgebreide capaciteiten toe op het gebied van projectoplevering, installatie en ondersteuning ter plaatse. Daarnaast vergroot de overname de aanwezigheid van Exclusive in de Verenigde Staten en Azi\u00EB.

"Deze overname onderstreept onze status en ambitie als een internationaal bedrijf met het vermogen kwalitatief hoogstaande, onafgebroken technische ondersteuning te bieden bij grote deals tussen verkopers, wederverkopers en hun klanten", zei Olivier Breittmayer, bestuursvoorzitter van Exclusive Networks Group. "ITEC staat hoog in aanzien bij grote IT-merken en klanten. Zijn team van vijftig professionals brengt nieuwe vaardigheden en een optimistische cultuur die de geest van Exclusive Networks weerspiegelt."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Cohesive
Mark Waite / Andy Parker
exclusive_networks_group@cohesive.uk.com

Release Summary

Exclusive Networks Group today announced its acquisition of global managed IT services provider, ITEC Intelligent Services PLC (www.itec-is.com).

Cohesive
Mark Waite / Andy Parker