International Offshore Oil & Gas Exhibition opent in maart

China Maritime 2015
ciooe 2015
cippe 2015

BEIJING--()--Van 26 tot 28 maart 2015 vindt de vijftiende China International Offshore Oil & Gas Exhibition (ciooe) plaats in Beijing. Het evenement opent tegelijkertijd met de vijfde International Offshore Engineering Technology & Equipment Exhibition (China Maritime) en de vijftiende China International Petroleum & Petrochemical Technology and Equipment Exhibition (cippe) zijn deuren in het New International Exhibition Center.

In 2014 trokken iooe, cippe en China Maritime samen 1800 exposanten uit 65 landen en regio's, waaronder 46 bedrijven uit de Fortune 500 en zestien internationale delegaties. De drie evenementen besloegen samen een expositieruimte van negentigduizend vierkante meter, die ruimte bood aan 65 duizend bezoekers.

Beijing Zhenwei Exhibition Co., Ltd.
Lillian Liu, +86-10-58236588/58236555
cippe@zhenweiexpo.com

Beijing Zhenwei Exhibition Co., Ltd.
Lillian Liu, +86-10-58236588/58236555
cippe@zhenweiexpo.com