Ascom ja AirStrip yhdistävät voimansa yhdistääkseen potilaslaitteista tulevat hälytykset ja pääsyn reaaliaikaisiin käyräkuvatietoihin

Entistä mutkattomampi pääsy potilaan reaaliaikaisiin käyräkuvatietoihin mobiililaitteiden avulla nopeuttaa myös lääkärien ja hoitajien päätöksentekoa.

GÖTEBORG, Ruotsi & SAN ANTONIO, Texas--()--Ascom Wireless Solutions ja AirStrip® aloittavat yhteistyön. Yhtiöt yhdistävät kliiniset mobiilisovelluksensa tarjotakseen aiempaa nopeamman pääsyn potilaan reaaliaikaisiin EKG-käyräkuvatietoihin, mikä puolestaan nopeuttaa päätöksentekoa ja lyhentää kriittisten potilashälytysten vasteaikaa. Kun hoitaja tai lääkäri saa potilasvalvontalaitteesta tulevan hälytyksen Ascom Unite Axess -älypuhelinsovellukseensa, hän voi yhdellä napin painalluksella päästä katsomaan lähes reaaliaikaista käyräkuvaa AirStrip ONE® -sovelluksen kautta.

Saatavilla olevien terveydenhuoltosovellusten lukumäärän voimakas kasvu asettaa haasteita hoitohenkilökunnalle, jonka täytyy tehtäväkriittistä informaatiota etsiessään liikkua sovelluksesta toiseen. Ascomin ja AirStripin sovellusten yhdistäminen parantaa käyttäjäkokemusta, sillä sen ansiosta sovellusta ei tarvitse vaihtaa.

”Ascom ja AirStrip® ovat yhdistäneet tiiviisti mobiilisovelluksensa mahdollistaakseen hoitohenkilökunnan nopeamman pääsyn tehtäväkriittisiin tietoihin. Kumppanuutemme tehostaa potilastietoihin pääsyä liikkuvassa työssä ja on loistava esimerkki yhteisestä sitoumuksestamme työskennellä kliinisen työnkulun parantamiseksi” toteaa Tom McKearney, Ascomin Global Product Line Unite Solutionsin varapääjohtaja.

”AirStrip ONE -alusta ja -sovellus mahdollistavat ajasta ja paikasta riippumattoman pääsyn potilasta koskeviin tärkeisiin kliinisiin tietoihin silloinkin, kun hoitajan tai lääkärin on tehtävä potilasta koskevia päätöksiä liikkeellä ollessaan”, AirStripin pääjohtaja ja lääketieteen tohtori Matt Patterson lisää. ”Ascomin ja AirStripin välinen yhteistyö edistää entisestään kliinisen informaation kulkua hoitohetkellä ja mahdollistaa näin nopeamman päätöksenteon, mikä voi parantaa myös hoitotuloksia.”

TIETOA AIRSTRIPISTA

AirStrip® (www.airstrip.com) tarjoaa kattavan, monien eri myyjien ja tietolähteiden kanssa yhteensopivan ja yrityksen laajuisen kliinisen mobiiliratkaisun, joka tukee terveydenhuoltotyötä sekä yksilön että väestön tasolla. AirStrip yhdistää kliinisen asiantuntemuksen vahvaan osaamiseen sekä mobiiliteknologian että dataintegraation saralla. Yhtiö siivittää maailmanlaajuisesti johtavien terveydenhuoltojärjestelmien nopeaa kehitystä. AirStripin pääkonttori sijaitsee San Antoniossa, Texasissa. Yhtiö auttaa terveydenhuoltojärjestelmiä hyödyntämään koko olemassa olevan teknologiakalustonsa potentiaalin kattavan mobiiliratkaisunsa avulla, joka tarjoaa pääsyn kriittisiin potilastietoihin kautta hoidon jatkumon. AirStripin toimintaa tukevat sijoituksillaan muun muassa seuraavat tahot: Dignity Health, St. Joseph Health, the Gary and Mary West Health Investment Fund, Sequoia Capital, Qualcomm, Inc., Leerink Partners, Hospital Corporation of America (HCA) ja the Wellcome Trust. AirStripin tärkeimpiä asiakkaita ovat muun muassa HCA, Texas Health Resources, Tenet Healthcare, Dignity Health, St. Joseph Health ja Ardent Health Services.

TIETOA ASCOM WIRELESS SOLUTIONSISTA

Ascom Wireless Solutions (www.ascom.com/ws) on johtava langattomien viestintäjärjestelmien toimittaja. Tarjoamme ratkaisuja esimerkiksi sairaaloihin, vanhustenhoitoon, itsenäiseen asumiseen, teollisuuteen, vartiointipalveluihin, kauppoihin ja hotelleihin. Suuriin yrityksiin ympäri maailmaa on asennettu jo yli 75 000 järjestelmäämme. Ascom tarjoaa laajan valikoiman ammattilaisten viestintäratkaisuja ja luo tuotteidensa avulla lisäarvoa tukemalla ja optimoimalla asiakkaiden toimintakriittisiä prosesseja. Ratkaisut perustuvat VoWiFi-, IP-DECT-, hoitajakutsu- sekä hakutekniikoihin, jotka voidaan integroida nerokkaalla tavalla olemassa oleviin järjestelmiin. Yrityksellä on maailmanlaajuisesti 1 200 työntekijää ja tytäryhtiöitä 13 maassa. Ascom Wireless Solutions perustettiin vuonna 1955 ja sen kotipaikka on Göteborgissa. Ascom Wireless Solutions on osa Ascom-konsernia, joka on listattu Sveitsin pörssiin.

Lisätietoa saat sivustosta www.ascom.com/ws tai www.airstrip.com tai ottamalla meihin yhteyttä:
Ascom Wireless Solutions
Gunny Kron, globaalin markkinointiviestinnän varapääjohtaja
Puhelin: +46 31 55 94 51
Sähköposti: gunny.kron@ascom.se
tai
AirStrip
Chris Lato, markkinointiviestintäpäällikkö
Puhelin: + 1 608 219 7231 (USA)
Sähköposti: chrislato@airstrip.com

Release Summary

Ascom and AirStrip Jointly Link Mobile Patient Monitor Alarms to Live Waveform Streaming Access, giving quicker access, via mobile devices, to live patient waveforms speeding up decision-making.

Ascom Wireless Solutions
Gunny Kron, globaalin markkinointiviestinnän varapääjohtaja
Puhelin: +46 31 55 94 51
Sähköposti: gunny.kron@ascom.se