Envision Energy tekent overeenkomst over smartinfrastructuur

AUCKLAND, New Zealand--()--Envision Energy tekende in het bijzijn van de Chinese president Xi Jinping en de premier van Nieuw-Zeeland John Key een memorandum van overeenstemming met Infratil en Sensing City over de bouw aan projecten met smartinfrastructuur.

Het document over slimme infrastructuur in China en Nieuw-Zeeland is een van de belangrijke bilaterale overeenkomsten die tijdens Xi's eerste staatsbezoek aan het land werden getekend. Daarmee maakten de partijen ruimte voor voor samenwerking op het vlak van digitale energie en infrastructurele werken.

"We zijn vereerd dat we deel uitmaken van dit historische bezoek, waarbij we profiteren van onze technologie en slimme energieoplossingen", zei Lei Zhang, bestuursvoorzitter van Envision Energy. "Dit project is niet alleen een opstap voor de samenwerking tussen China en Nieuw-Zeeland, maar bevordert ook de ontwikkeling van andere smartsteden in China en daarbuiten."

Envision Energy
Bo Ben, +86 21 6031 8000