Conviva voorziet Liberty Global van gegevens over videokwaliteit

SAN MATEO, Calif.--()--Conviva, toonaangevend in directe optimalisatie van kijkersgerichte big data over video, heeft maandag een deal met Liberty Global aangekondigd. Conviva levert het grootste internationale kabelbedrijf gegevens over het publiek en de kwaliteit van Horizon TV.

Horizon Go van Liberty Global biedt klanten de mogelijkheid live televisie en programma's op aanvraag te bekijken op hun laptop, tablet of smartphone. Conviva Insights zorgt voor een zeer gedetailleerd, fijnmazig inzicht in de kijkervaring van klanten. Zenders krijgen zodoende de informatie die ze nodig hebben voor het waarborgen van de best mogelijke kwaliteit, zonder buffering. Daarnaast waarschuwt Insights voor mogelijke problemen die een prettige kijkervaring belemmeren en doet het programma suggesties voor kwaliteitsverbeteringen.

North Beacon Co.
UNITED STATES