Structural Integrity Associates tekent intentieverklaring voor verwerving Finetech

SAN JOSE, Calif.--()--Structural Integrity Associates, Inc. kondigt aan dat het een intentieverklaring is aangegaan voor het verwerven van Finetech, Inc., marktleider in toepassingen en oplossingen in chemische controleprocessen voor goederenbehoud en geoptimaliseerde werking voor de opwekking van kernenergie. Finetech, Inc. (Finetech), opgericht in 1983 en gevestigd in Parsippany, New Jersey, is een toonaangevend technisch adviesbureau voor waterchemie en energiecentrale en industriële waterprocessen.

Structural Integrity Associates, Inc (SI), met een hoofdkantoor in San Jose, Californië, is een 31-jarig bedrijf dat in eigendom is van werknemers. Structural Integrity heeft een tiental kantoren in de VS, waaronder vier internationale sites.

Release Summary

Structural Integrity Associates, Inc. signs Letter of Intent to acquire Finetech, Inc. to expand water chemistry and chemical engineering expertise.