Wolters Kluwer Financial Services onthult OneSumX®

MINNEAPOLIS--()--Wolters Kluwer Financial Services heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn Governance, Finance, Risk en Compliance (GFRC) oplossingen worden samengevoegd met zijn nieuwe merk OneSumX®. Door deze stap kan Wolters Kluwer Financial Services financiële dienstverleners een aanvullend en allesomvattend ecosysteem van GFRC-oplossingen bieden dat ze in staat stelt om een vooruitstrevende aanpak van compliance, risk en performance te kiezen.

Het OneSumX merk vervangt meerdere leidende oplossingen en merken van Wolters Kluwer Financial Services, waaronder ARC Logics®, BankReg, Financial Studio, Summix, RiskPro, RegPro, SVENSON, Wiz® Sentri en Examiner.

"Wolters Kluwer Financial Services heeft zijn klanten geholpen om vooruit te lopen op veranderende marktplaats dynamieken door in te zetten op bestaande product innovatie", zei Raffi Festekjian, voorzitter en CEO van Wolters Kluwer Financial Services.

Wolters Kluwer Financial Services
Chuck Miller, 320-240-5457