Worthington Group geeft handelsupdate

LONDON--()--Worthington is verheugd aan te kondigen dat het vooruitgang boekt bij onderhandelingen over nieuwe, belangrijke investeringen. Naar verwachting eindigen de onderhandelingen binnenkort en zal alle fondsenwerving hoger liggen dan de prijs van Worthingtons aandelen op de dag van zijn schorsing. Dit laat zien dat de vooruitzichten en winstgevendheid van het bedrijf radicaal zijn veranderd.

Nadat de opschorting van de handel in Worthingtons gewone aandelen in Londen is opgeheven, zal het investeringsbedrijf elke beursdag tot 21.00 uur zijn gewone aandelen naast Frankfurt ook in Stuttgart. Dit valt samen met het beleid van het bedrijf om het volume, en daarmee de verhandelbaarheid, van zijn gewone aandelen te vergroten, waarmee het steeds grotere transacties mogelijk maakt.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Worthington Group PLC
Charlotte Parham