FlexTRADER verkozen tot beste DMA-product

GREAT NECK, N.Y.--()--FlexTrade Systems, Inc., marktleider in algoritmische handelssystemen voor meerdere activa, heeft maandag bekendgemaakt dat zijn FlexTRADER tijdens de Buy-Side Technology Awards is uitgeroepen tot beste DMA-product. De prijzen werden op 7 november uitgereikt in het May Fair Hotel in Londen.

Een negenkoppige jury verkoos FlexTRADER vanwege zijn uitgebreide DMA in combinatie met geraffineerde sjabloons voor strategische ontwikkeling en voorverpakte handelsalgoritmes. De jury bestond uit de redactie van Waters en vooraanstaande adviseurs en analisten uit de sector.

"Het is een eer deze prijs te winnen", zei Vijay Kedia, bestuursvoorzitter van FlexTrade. "Het is een bevestiging van onze missie om de koperskant uit te rusten met dezelfde technologisch geavanceerde middelen als de verkoperskant."

FlexTrade Systems, Inc.
James Tolve