Visa vestigt nieuw technologiecentrum in Bangalore

FOSTER CITY, Calif.--()--Visa Inc., wereldmarktleider in betaalsystemen, heeft maandag bekendgemaakt dat het Bangalore uitkiest als vestigingsplaats voor zijn nieuwe Technology Center of Excellence. Het Indiase technologiecentrum opent zijn deuren in de eerste helft van 2015. Het complex is in 2017 volledig bemand.

Bangalore, dat wordt gezien als het knooppunt voor vernieuwing in India, geeft Visa de mogelijkheid een diverse groep talenten van nationale topuniversiteiten aan te trekken. Daarnaast maakt het bedrijf na vestiging in de stad deel uit van een maatschappij die een gigantische groei doormaakt in termen van innovatie en technologische faciliteiten. Investeringen hebben niet alleen geleid tot verbeterde infrastructuur, maar veranderden Bangalore bovendien in een cultureel centrum.

Visa Inc. Asia Pacific
Angela Parr, +65 66715388