TSYS maakt technologie opener voor innovatie

COLUMBUS, Ga. & LAS VEGAS--()--TSYS heeft maandag bekendgemaakt dat het een opener omgeving voor technologie creëert. Deze nieuwe omgeving stimuleert de volgende stappen in digitale innovatie. Dit is een kernelement voor TSYS' ondernemingen en toekomstige IT-strategie.

Door een wendbaar systeem voor zijn kerntechnologieën te creëren, profiteert TSYS van zijn positie op het kruispunt van betalingen en handel, omdat het bedrijf de stappen zet die noodzakelijk zijn voor de toekomst van koop en verkoop. Door producten aan te bieden die leiden tot een gemakkelijkere integratie, meer flexibiliteit en financiële innovatie, verbetert TSYS met deze strategie de algemene ervaring van zijn klanten en kaarthouders.

TSYS Media Relations
Cyle Mims, +1-706-644-3110