Guidewire Software breidt PartnerConnect uit

SAN FRANCISCO--()--Verzekeringssoftwareaanbieder Guidewire Software onthulde maandag, tijdens de Guidewire Connections 2014 User Conference, zijn vernieuwde PartnerConnect-programma. Het programma bestaat sinds 2010 en is sindsdien uitgebreid, zodat een breed netwerk van adviesdienstverleners onder een overkoepeling zit. Daaronder vallen enkele nieuwe regionale adviesdiensten en systeemaanbieders met producten of technologie├źn die Guidewire-producten versterken, uitbreiden of aanvullen. Klanten van Guidewire profiteren van 32 PartnerConnect-leden uit meer dan 25 landen. Tot op heden hebben PartnerConnect-partners geholpen bij negentig implementaties van kernsystemen van Guidewire en leiding gegeven aan zestig implementaties.

Guidewire Software
Diana Stott, +1 650-356-4941