NSC Zweden en Meteo France kieze voor Mellanox Infiniband

SUNNYVALE, Calif. & YOKNEAM, Israel--()--Mellanox Technologies, Ltd, een toonaangevende verlener van diensten voor het onderling verbinden van datacenters en opslagsystemen, heeft vandaag aangekondigd dat het National Supercomputer Centre van de Universiteit van Linköping (NSC Zweden) en Meteo France Mellanox' FDR 56NL / s InfiniBand-oplossingen hebben gekozen voor essentiële berekeningsapplicaties. De implementatie bij deze twee toonaangevende organisaties ondersteunt de verdere groei van Mellanox in Europa.

NSC, een onderdeel van de Zweedse National Infrastructure for Computing (SNIC), biedt hoogwaardige hardwarefaciliteiten voor onderzoek en ontwikkeling binnen de wetenschap, defensie en weerdiensten. Tevens host NSC op dit moment Triolith - de grootste supercomputer van de Scandinavische landen.

Mellanox Technologies, Ltd.
Press/Media Contact