Hay opent nieuwe smederij in China

BAD SOBERNHEIM, Germany--()--De Hay Group breidt uit. Slechts een paar weken na de overname van het Spaanse bedrijf Forjanor heeft het bedrijf nog een strategische stap gezet met de opening van haar nieuwe, hypermoderne smeedlocatie in de Chinese stad Tianjin.

Met investeringen van ongeveer 45 miljoen euro in verticale en horizontale smeedtechnologie in China, consolideert Hay zijn positie als wereldwijde speler binnen de auto-industrie. Met de overname van Forjanor breidde Hay reeds zijn koudsmeedoperaties, horizontale smeedoperaties, verkooppijplijn en Zuid-Europese klantenbestand uit.

De Hay Group, opgericht in 1925 in Bad Sobernheim, brengt nu de meest geavanceerde horizontale smeedtechnologie naar China met zijn nieuwe Hatebur-persen.

The Hay Group
Dr. Ralph Onken or Norbert Loers