Medical Properties Trust investeert fiks in vastgoed

BIRMINGHAM, Ala.--()--Medical Properties Trust Inc,. heeft dinsdag bekendgemaakt dat het een definitieve overeenkomst heeft gesloten over het terugkopen en leasen van vrijwel alle vastgoedactiva die MEDIAN Kliniken Group in bezit heeft. MEDIAN is de grootste private aanbieder van revalidatiezorg in Duitsland. De totale aankoopprijs van het vastgoed zal naar verwachting rond de 705 miljoen euro liggen.

"Deze transactie demonstreert de succesvolle wijze waarop Medical Properties Trust profiteert van een diep inzicht in de gezondheidszorgsector", zei Edward K. Aldag Jr., directeur van Medical Properties Trust. "Dit is een belangrijke transactie, aangezien we hiermee onze kapitaalbasis verhogen tot 4,5 miljard dollar."

Medical Properties Trust, Inc.
Tim Berryman, 205-397-8589
Director – Investor Relations
tberryman@medicalpropertiestrust.com

Medical Properties Trust, Inc.
Tim Berryman, 205-397-8589
Director – Investor Relations