Telco Systems onthult eerste twee TelcoApps

MANSFIELD, Mass.--()--Telco Systems heeft woensdag de lancering van zijn eerste twee TelcoApps aangekondigd. De apps, vFirewall en vRouter, stellen dienstverleners in staat te profiteren van de virtualisatie van netwerkfuncties binnen hun telecomnetwerk.

De TelcoApps-producten bieden bruikbare, gevirtualiseerde netwerkfuncties die voor aanzienlijke toegevoegde waarde zorgen, omdat ze cloudtechnologie naar het telecomnetwerk brengen. Dit maakt snelle installatie van gevirtualiseerde applicaties mogelijk. Met TelcoApps lossen dienstverleners de beloften van gedistribueerde netwerkfunctievirtualisatie in, zoals een snelle uitrol van nieuwe diensten op aanvraag die omzet genereren. Daarnaast maakt de virtualisatie een soepele aanpassing aan onophoudelijk veranderende behoeften van klanten mogelijk.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

MEDIA INQUIRIES:
Telco Systems