The Estée Lauder Companies Inc. koopt Le Labo

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies Inc. heeft vandaag aangekondigd dat het een definitieve overeenkomst heeft ondertekend over de overname van Le Labo. Le Labo is een luxe merk voor parfum en zintuiglijke lifestyleproducten. Het merk heeft een uitgesproken Franse identiteit met de nadruk op het fraaie vakmanschap en personalisatie van producten en diensten. De voorwaarden waaronder de overeenkomst is gesloten, zijn niet bekendgemaakt. De overname wordt naar verwachting in november 2014 afgerond.

Le Labo, in 2006 opgericht door de parfumveteranen Fabrice Penot en Eddie Roschi, biedt in zijn minimalistische verkooppunten een zeer met zorg geselecteerd assortiment van uitzonderlijke geurproducten en andere zintuiglijke lifestyleproducten.

The Estée Lauder Companies Inc.
Investor Relations:
Dennis D’Andrea, 212-572-4384
Media Relations:
Alexandra Trower, 212-572-4430

The Estée Lauder Companies Inc.
Investor Relations:
Dennis D’Andrea, 212-572-4384