22nd Century Group luidt bel van New York Stock Exchange

CLARENCE, N.Y.--()--De oprichter en CEO van 22nd Century Group Inc.,Joseph Pandolfino, zal samen met andere leidinggevenden van het bedrijf de afsluitende bel van de New York Stock Exchange (NYSE) luiden. Dat maakte 22nd Century Group woensdag bekend. Pandolfino en de zijnen zullen de bel van de New Yorkse beurs luiden op donderdag 16 oktober om 16.00 uur (EDT). Met deze gelegenheid viert 22nd Century Group zijn eerste plaatsing op de NYSE MKT.

Eerder maakte 22nd Century Group al bekend dat het toetreedt tot de historische Master Settlement Agreement (MSA). Daarnaast gaat het bedrijf zich bezighouden met cannabis.

For 22nd Century Group, Inc.:
Matthew Bird, 917-409-8211
matt.bird@1800pr.com
Redington, Inc.
Tom Redington, 203-222-7399

Release Summary

22nd Century Group (NYSE MKT: XXII) announced today that Joseph Pandolfino, Founder and CEO of 22nd Century Group, will ring The Closing Bell® at the New York Stock Exchange (NYSE) on October 16th.

For 22nd Century Group, Inc.:
Matthew Bird, 917-409-8211
matt.bird@1800pr.com