Nancy Mahon is vicevoorzitter filantropie van The Estée Lauder Companies

NEW YORK--()--The Estée Lauder Companies heeft dinsdag bekendgemaakt dat Nancy Mahon is benoemd tot vicevoorzitter van de afdeling voor filantropie en maatschappelijk ondernemen. Deze functie valt direct onder de verantwoordelijkheid van William P. Lauder. Mahon blijft ook na haar benoeming internationaal hoofd van het M.A.C. AIDS Fund.

Uit hoofde haar nieuwe functie geeft Mahon vorm aan een mondiale strategie voor maatschappelijk ondernemen, met inbegrip van alle programma's die te maken hebben met filantropie, cause marketing en betrokkenheid van werknemers. Mahon is verantwoordelijk voor het combineren van de beste handelswijzen van alle The Estée Lauder Companies-merken op het gebied van maatschappelijk ondernemen.

The Estée Lauder Companies Inc.
Jacob Fisher, 917-606-3250
jfisher@estee.com

The Estée Lauder Companies Inc.
Jacob Fisher, 917-606-3250
jfisher@estee.com