BATS Global Markets geeft septemberupdate

KANSAS CITY, Mo. & LONDON--()--BATS Global Markets (BATS) heeft maandag de belangrijkste punten van september medegedeeld. Het beursbedrijf behaalde onder meer nieuwe marktaandeelrecords in de Verenigde Staten en Europa.

In de VS behaalde BATS U.S. Options een marktaandeel van 5,8 procent. In augustus was dit aandeel nog 5,3 procent en vorig jaar 4,1 procent. In Europa behaalde BXTR, BATS' Europese voorziening voor beursinformatie, een marktaandeel van 62,1 procent.

Ander nieuws van BATS gaat over BATS Chi-X Europe. De beurs heeft in samenwerking met emittenten, marketmakers en makelaars een initiatief voor meer transparantie op de Europese markt voor exchage-traded funds gepresenteerd. Daarnaast meldt BATS dat het op 8 september de BATS Order Type Guide heeft gepubliceerd.

BATS Global Markets, Inc.
Media:
Jim Gorman (NYC), +1-201-942-8234
Stacie Fleming (KC), +1-913-815-7193
Hannah Randall (London), +44-207-012-8950
comms@bats.com
Analysts:
Randy Williams (NYC), +1-212-378-8522
rwilliams@bats.com

Release Summary

BATS Global Markets Reports September Volume and Activity

BATS Global Markets, Inc.
Media:
Jim Gorman (NYC), +1-201-942-8234