pentahotels: Europa’s hoofdstad maakt kennis met Lifestyle

pentahotels nu ook aan de luchthaven in Brussel geland

MÜNCHEN & FRANKFURT AM MAIN, Duitsland--()--Precisielanding op het gebied van design: voor Stop-overs in de stad van de beslissers, diplomaten en afgevaardigden opent het hippe Neighbourhood-Lifestyle merk pentahotels begin november 2014 direct aan de luchthaven een nieuw hotel. Het voormalige Alliance Hotel Brussel Airport werd reeds in november 2013 door de Europese hotelketen overgenomen en kreeg in het kader van een complete opknapbeurt van maart tot oktober 2014 de legendarische penta-Style – urban, cool en casual.

De penta-ervaring begint ook in het Airport hotel reeds bij de aankomst: check-in gebeurt aan de bar – hier krijgt de gast samen met de kamersleutel op vraag meteen een drankje geserveerd. De tijd gaat bij penta eigenlijk sowieso al stijlvoller voorbij. Het is geen anonieme hotelhal, maar de pentalounge die de reizigers verwelkomt – al bijna een coole Clublocation die ’s nachts probleemlos van een ontspannende ontmoetingsplaats in een hippe lounge verandert. Biljarttafel, Sony PlayStation en gratis WLAN staan in de dag en nacht geopende lounge ter beschikking. De pentalounge is het hoofdbestanddeel van alle hotels van Europa tot Azië en is een idee van de vermaarde Italiaanse architect Mattheo Thun.

Relaxen in Style is echter ook mogelijk in de 87 kamers. Ze beschikken allemaal over een 39”-breedbeeldtelevisie en gratis Pay-TV inclusief films on demand en ook diverse sportkanalen – voor een perfecte thuisbioscoop. Gratis WLAN op de kamers en airconditioning behoren hier eveneens tot de standaard. Voor succesvolle meetings ver weg van kantoor biedt het hotel een vergaderruimte met state-of-the-art techniek. Aanvullend biedt het hotel een 55 vierkante meter grote gymzaal en een gratis Airport-Shuttle-Service.

pentahotels blijft ook verder op expansie mikken. Het merk volgt met de opening van dit hotel consequent haar groeistrategie. Tot 2020 staan 80 nieuwe objecten op til.

In Europa opgericht, mikt het jonge Neighbourhood-Lifestyle merk pentahotels op design en biedt het individuele reizigers comfort en Style in een moderne sfeer. Het portfolio van het merk omvat 25 hotels in Europa en Azië. Tegen eind 2015 zijn er openingen van acht nieuwe hotels gepland. Reeds geopend of gepland – het doel wordt nagestreefd, tegen 2020 in de hele wereld met 80 nieuwe hotels vertegenwoordigd te zijn. De pentalounge – lobby, receptie, bar en café in één – dient als levendige ontmoetingsplaats voor hotelgasten en in gelijke mate voor ingezetenen en is het handelsmerk van elk hotel. Gelieve voor bijkomende informatie of reserveringen uw reisbureau te contacteren, een bezoekje te brengen aan www.pentahotels.com of ons op www.facebook.de/pentahotels voor het laatste nieuws te volgen.

pentahotels Germany GmbH
Sönke Ingwersen
Director of Marketing and Communications Europe
Tel. +49 (0) 69 256699-750