Toptalent versterkt acquisitieteam Worthington

LONDON--()--Worhtington is verheugd dat het twee belangrijke benoemingen binnen het acquisitieteam mag aankondigen. David Winduss is het nieuwe hoofd van acquisitie. Oleg-Sergej Sjkoda leidt het team voor olie en gas van het investeringsbedrijf.

Winduss is een ervaren leidinggevende met brede commerciƫle ervaring. Nadat hij deze expertise opdeed bij Ernst & Young, werkte hij als controller bij Hanson Industries. Sjkoda was voor zijn benoeming bij Worthington vicepresident van de afdeling voor verkenning en projectmanagement van Simba Energy. Daarvoor werkte hij bij Cougar Drilling Solutions als vicepresident.

Het acquisitieteam van Worthington is belast met het versnellen van de acquisitie- en investeringsprogramma's van het bedrijf. Daarbij helpt de afdeling aan het behalen van Worthingtons doelstelling: uitgroeien tot een groot en divers investeringsbedrijf.

Enquiries:
Charlotte Parham