BringCom haalt nieuwe opdrachten binnen

STERLING, Va.--()--BringCom incorporated, marktleider in de verlening van innovatieve communicatiediensten, heeft maandag bekendgemaakt dat het in de afgelopen drie maanden nieuwe contracten ter waarde van 1,1 miljoen dollar binnengehaald. De opdrachten hebben betrekking op optische glasvezel en diensten via draadloze circuits en satellietcircuits voor publieke en zakelijke klanten in Afrika, Europa en de Verenigde Staten.

De nieuwe contracten behelzen satellietverbindingen voor olie- en gasvelden in West-Afrika; controlesystemen voor twee internationale satellietsysteemleveranciers van de teleport in Djibouti; zakelijke satellietverbindingen voor een Zambiaanse onderneming; glasvezelverbindingen tussen Afrika en Europa; en glasvezelverbindingen voor een Ku-bandantenne in Djibouti.

BringCom
Rich Kearney, COO