Elke dag 100 euro te winnen bij Easyprint

Online printshop start ontwerpwedstrijd

RADEBEUL, Duitsland--()--Bij de grote Design Contest van Easyprint kunnen de deelnemers met de mooiste ontwerpen elke dag 100 euro winnen. Daarnaast ontvangen ze een vergoeding voor elk verkocht product met het door henzelf ontworpen motief. Op de Facebook-pagina van de online printshop wordt elke dag door middel van een stemming het mooiste ontwerp gekozen dat met het gratis ontwerpprogramma van Easyprint is gemaakt.

Los van de Design Contest kunnen geïnteresseerden met de partnerprogramma's "Ontwerpen en foto’s kopen en verkopen" en "Ontwerpen en foto's delen en geld verdienen" bij Easyprint contant geld verdienen. Meer informatie over de partnerprogramma's is te vinden op www.easyprinting.nl

Easyprint is, net als print24, unitedprint, firstprint, getprint en printwhat, een merk van unitedprint.com SE. Het portal, dat vooral is gericht op het kleinbedrijf, families en particulieren, biedt sinds kort naast traditioneel drukwerk, zoals folders, visitekaartjes en briefpapier, ook een reeks hoogwaardige textielproducten aan, van T-shirts tot keukenschorten.

Maak uw creativiteit te gelde: http://bit.ly/designcontestINT

unitedprint.com SE is samen met haar merken print24, Easyprint, unitedprint, firstprint, getprint en printwhat een van de toonaangevende bedrijven wereldwijd op het gebied van online printing. unitedprint voorziet haar klanten van pamfletten, posters, ansichtkaarten, brochures, visitekaartjes, briefpapier en nog veel meer in de hoogste kwaliteit, met de kortste levertijd en tegen de laagste prijs. Het bedrijf met 700 medewerkers draait 24 uur per dag met de nieuwste technologie op een productielocatie van meer dan 10.000 m². Het bedrijf heeft vestigingen in 26 landen – België, Brazilië, Canada, China, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Zweden en Zwitserland.

unitedprint.com SE
Contactpersoon: