Marcel Schreuder Goedheijt is nieuwe leidinggevende van Cambridge Major Laboratories - Europe

WEERT, Netherlands--()--AAIPharma Services Corp. en Cambridge Major Laboratories Inc. hebben Marcel Schreuder Goedheijt benoemd tot general manager van Cambridge Major Laboratories Europe. Dat maakten de twee bedrijven dinsdag bekend.

"Schreuder Goedheijt heeft uitstekende leiderskwaliteiten en veel ervaring. Hij is toegewijd aan het aanbieden van de beste diensten en mogelijkheden binnen de sector", zei CEO Stephan Kutzer. "Schreuder Goedheijt nam de rol van afdelingshoofd op zich in de Cambridge Major Laboratories-Europe-vestiging in Weert als onderdeel van een uitgebreid opvolgingsplan."

AAIPharma is een bedrijf dat farmaceutische analyses en diensten voor medicijnontwikkelingen aanbiedt. Cambridge Major Laboratories is wereldmarktleider in farmaceutische ontwikkeling en productie.

AAIPharma Services Corp.
Jeff A. Parrott, Ph.D.
media_relations@aaipharma.com
1-910-338-1638