Franse inspecteur prijst efficiëntie van politie VAE

Group Photo During the graduation of a "Human Rights" course in Abu Dhabi (Photo: Business Wire)

ABU DHABI, United Arab Emirate--()--Majoor-generaal Marc Boudet, van het algemene inspectoraat van de Franse politie, had lof voor de efficiëntie van de politie en veiligheidsdiensten van de Verenigde Arabische Emiraten. Boudet prees de invoering van de hoogste internationale standaard bij de dienstverlening aan de maatschappij, wat de veiligheid stimuleert en de vaardigheden van agenten verbetert.

Boudet merkte op dat de VAE dankzij de geavanceerde veiligheidsdiensten toonaangevend zijn op het gebied van mensenrechten . Hij prees ook het feit dat de politie van Abu Dhabi haar uitgebreide ervaring en kennis aanwendt voor het bereiken van uitmuntendheid.

De lovende woorden sprak Boudet uit tijdens de feestelijke afsluiting van de cursus Human Rights and Ethics Management in Daily Work van de politie van Abu Dhabi.

The UAE Minister of Interior's General Secretariat, Tactical Affairs and Security Media Department
Abu Dhabi Police GHQ - Security Media

Chris Cron, +971-(0)-50-987-1317