Omzet Rimini Street uit Oracle E-Business Suite en Oracle Database is verdrievoudigd

Oracle OpenWorld 2014

SAN FRANCISCO--()--De omzet van Rimini Street uit Oracle E-Business Suite en Oracle Database and Middleware is in de afgelopen twaalf maanden meer dan verdrievoudigd. Dat maakte het softwarebedrijf dinsdag bekend. De omzet uit de Oracle-producten groeide met 248 procent. Het aantal afnemers van deze diensten is in dezelfde periode bijna verdubbeld tot meer dan 180. Dit wijst erop dat bedrijven de onafhankelijke ondersteuning van Rimini Street wereldwijd sneller omarmen.

Rimini Street is een vooraanstaande onafhankelijke leverancier van onderhoud en ondersteuning voor bedrijfssoftware, waaronder SAP AG-software en de Oracle Corporation-software van Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database en Hyperion software.

Rimini Street, Inc.
Alma Park, 323-229-7282