Managed Funds Association maakt nieuwe raad van bestuur bekend

WASHINGTON--()--Managed Funds Association (MFA) heeft dinsdag de raad van bestuur voor het komende jaar bekendgemaakt. De financiƫle wordt in toenemende mate gevormd door onderling verbonden markten en voorzichtige regulatoren. De nieuwe, diverse raad van bestuur positioneert MFA zodoende dat ze een leidende stem blijft binnen de internationale sector voor hedgefunds en termijncontracten.

De raad van bestuur verkoos unaniem John R. Torell, managing director en bestuursvoorzitter van Tudor Investment Corporation, als zijn voorzitter. Hiermee volgt Torell zichzelf op.

"Onze raad versterkt MFA's internationale bereik en focus", zei Torell. "De visie van onze leidinggevenden is gevormd door decennia aan persoonlijke ervaring, wat MFA helpt bij haar unieke dialoog met regulatoren en beleidsmakers binnen de myriade van gecompliceerde zaken."

Managed Funds Association
Scott McDonald, 202-730-2600