Unitedprint neemt Easyprint.com over

De online drukkerij gaat verder op het globaliseringspad

RADEBEUL, Duitsland--()--De online drukkerij unitedprint.com SE heeft het domein in www.easyprint.com overgenomen voor een ongespecificeerd bedrag bestaande uit zes cijfers, wat de toegang tot de internationale markten verbeterd heeft.

Door het adres Easyprint.com over te nemen voor haar merk Easyprint, zal unitedprint.com SE een nog betere positie verwerven op de zeer competitieve Amerikaanse markt, met als doel om haar concurrenten in de internationale web-to-print markt onder druk te zetten, in het bijzonder die in de VS. Easyprint onderscheidt zich van vele andere online drukkerijen: niet alleen biedt het haar klanten een aantrekkelijke prijs/kwaliteit-verhouding, maar ook onder meer een gratis design tool met een hele reeks van foto- en ontwerpsjablonen.

Easyprint is vooral gericht op kleine bedrijven, families en particulieren. Het portfolio van het bedrijf omvat klassieke gedrukte producten, zoals briefkaarten, flyers, visitekaartjes en briefpapier, evenals hoogwaardige textielproducten. In de komende weken en maanden zal Easyprint acht voorlopige productlijnen (print-, foto- en textielproducten, reclame-apparatuur, gastronomie, promotionele producten, briefpapier en webdiensten) met meer dan 100 nieuwe producten lanceren.

Deze nieuwe items zullen het huidige aanbod van kwalitatief hoogwaardige producten, bestaande uit afdrukken, fotoboeken en kalenders, plastic kaarten, boeken (met harde en zachte kaft), t-shirts, poloshirts en tassen van het bedrijf aanvullen en uitbreiden. De nieuwe lijn met reclame-apparatuur zal bestaan uit display stands, displayborden en vlaggen, enz., terwijl er bekers, menu's voor eten en drinken en bierviltjes op het menu zullen staan van het gamma met gastronomieproducten. Het toekomstige portfolio zal worden afgerond met een uitgebreide selectie van promotionele producten, zoals pennen, sleutelhangers en USB-sticks, evenals diverse kantoorbenodigdheden, waaronder notebooks, visitekaartjeshouders en sticky note sets. Bovendien zal de nieuwe reeks webdiensten, waaronder websites, apps en e-mailmarketing, zich richten op het toekomstgerichte digitale zakelijke segment.

unitedprint.com SE, samen met haar merken print24, Easyprint, unitedprint, firstprint, getprint en printwhat, is een van de toonaangevende wereldwijde online drukkerijen. unitedprint voorziet haar klanten van flyers, posters, briefkaarten, brochures, visitekaartjes, briefpapier en nog veel meer van de hoogste kwaliteit, met de snelste levertijd en tegen de laagste prijzen. Meer dan 700 medewerkers werken 24 uur per dag met behulp van de nieuwste technologie in een productieruimte van meer dan 10.000 m2. Het bedrijf is gevestigd in 26 landen over de hele wereld: Oostenrijk, België, Brazilië, Canada, China, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Nederland, Hongarije, Ierland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk en Verenigde Staten.

unitedprint.com SE
Contactpersoon: