IBC2014 succesvolste IBC-evenement

IBC2014

LONDON--()--IBC2014 was de succesvolste editie ooit. Dat zegt de organisator van het evenement, IBC. De conferentie trok in totaal 55092 bezoekers, waarmee het bezoekersaantal ten opzichte van vorig jaar met 4 procent groeide.

De bezoekers kwamen uit meer dan 170 landen. Zij zagen meer dan 1500 exposanten die in veertien hallen met een totaaloppervlak van 50 duizend vierkante meter hun producten tentoonspreidden. De conferentie van IBC2014 was het podium van 280 sprekers en bestond uit een uitgebreid programma van sessies. Dit jaar was het programma op een meer thematische wijze opgesteld. Tijdens deze sessies spraken prominente personen, zoals Brian Cox en Douglas Trumbull, goeroe in speciale effecten.

"Het doel van IBC is het organiseren van een evenement met relevantie voor de maatschappij", lichtte CEO van IBC Michael Crimp toe. "Hoewel we het aantrekken van de juiste bezoekers belangrijker vinden dan grote bezoekersaantallen, is het bemoedigend dat we zowel kwaliteit en kwantiteit hebben."

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

IBC
Kelly Hyde