Mobli koopt Pheed

TEL AVIV, Israel--()--Mobli Media (www.mobli.com) heeft vandaag Pheed gekocht met aandelen en contanten. Dat maakte Mobli dinsdag bekend.

Pheed is een platform voor het delen van content. Het sociale netwerk heeft vijf miljoen gebruikers verworven met een baanbrekend concept voor de verzilvering van content.

Moshe Hogeg, oprichter en CEO van Mobli: "Contentverzilvering is een doorlopende uitdaging. Wij zijn gepassioneerd over het bieden van mogelijkheden voor contentverzilvering aan onze gebruikers en Pheed heeft stappen gezet in deze richting. We zijn enthousiast over de toekomst van Pheed als onderdeel van de Mobli familie."

Mobli is van plan om 10 miljoen dollar te investeren in de vernieuwing van Pheed, dat een losstaand platform blijft.

mobli Media Contact:
Jonah Balfour, +972-54-617-5584