MELDING PROSENSA HOLDING N.V. AANDEELHOUDERS: Johnson & Weaver, LLP wijst investeerders op de aanstaande deadline van 16 september 2014; Spoort investeerders aan om contact op te nemen met het bedrijf

SAN DIEGO (VS)--()--Advocatenkantoor in aandeelhoudersrechten, Johnson & Weaver, LLP,wijst investeerders op de aanklagersdeadline van 16 september 2014 in een aandelen class action-rechtszaak ingediend door het bedrijf tegen Prosensa Holding N.V. (NASDAQ: RNA) namens de aankopers van de gewone aandelen van Prosensa krachtens en/of traceerbaar naar de eerste publieke aanbieding ("IPO") van het bedrijf op 28 juni 2013. Als u een aandeelhouder van Prosensa bent, dan raden wij u aan om contact op te nemen met Johnson & Weaver aangaande uw juridische rechten.

Extra informatie over de rechtszaak:

Prosensa en bepaalde directeuren worden aangeklaagd voor het uitgeven van een aantal essentieel foutieve en misleidende verklaringen tijdens de Class Period, welke een overtreding is van de federale effectenwetgeving.

De aanklacht voert aan dat het Registration Statement van de IPO van Prosensa in juni 2013 essentieel foutieve en/of misleidende verklaringen bevatte en/of essentiële informatie is weggelaten over de ontwikkelingsstatus van drisapersen, de Phase II en Phase III klinische studies van het medicijn en de vooruitzichten voor reguleringstoestemming van drisapersen.

Op 20 september 2013, minder dan drie maanden na de IPO van Prosensa, heeft het bedrijf een gezamenlijk persbericht uitgegeven met GlaxoSmithKline, waarin werd gemeld dat drisapersen het primaire eindpunt van de Phase III-studie niet heeft gehaald. Volgens het persbericht "Was er geen behandelingsverschil in essentiële secundaire assessments van motorische functie: 10-meter loop-/rentest, 4 trappen beklimmen en North Star Ambulatory Assessment".

Na dit nieuws daalden de aandelen van Prosensa met ongeveer 70 procent, van $16,86 per aandeel, op groot handelsvolume, om te sluiten op 20 september 2013 op $ 7,14 per aandeel.

De aanklager wil de geleden schade verhalen namens alle aankopers van publiek verhandelde aandelen van Prosensa tijdens de Class Period. Als u wilt dienen als leidende aanklager, dan moet u niet later dan 16 september 2014 naar het gerecht gaan. Als u deze actie wilt bespreken, of vragen heeft over deze kennisgeving, of uw rechten en belangen, neem dan contact op met hoofdanalist Jim Baker (jimb@johnsonandweaver.com) via +1-619-814-4471. Als u een e-mail verstuurt, vermeld hierbij dan ook uw telefoonnummer.

Johnson & Weaver, LLP is een nationaal erkend advocatenkantoor voor de rechten van aandeelhouders met kantoren in Californië, New York en Georgia. Dit kantoor vertegenwoordigt individuele en institutionele investeerders bij class action-rechtszaken aangaande aandeelhoudersderivaten en aandelen. Voor meer informatie over het bedrijf en de advocaten die hier werkzaam zijn, bezoek http://www.johnsonandweaver.com.

Johnson & Weaver, LLP
Jim Baker, +1-619-814-4471