Jefferies houdt Investor Meeting op 9 oktober 2014

NEW YORK--()--Zoals aangekondigd in juni zal Jefferies Group LLC, een volledige dochteronderneming van Leucadia National Corporation (NYSE: LUK), een Investor Meeting hosten op donderdag 9 oktober, 2014, hosten om 9:00 uur Eastern time op een locatie in het centrum van Manhattan. De Investor Meeting zal een in-person presentatie zijn en biedt de mogelijkheid om vragen te aan het bedrijs- en divisiemanagement.

Registratie om persoonlijk aanwezig te zijn bij de Investor Meeting of te luisteren op een beveiligde conferentielijn kunnen gekwalificeerde beleggers voor 8 oktober 2014 hun contactgegevens en de gewenste wijze van deelname registreren op www.Jefferies.com/InvestorMeeting2014. Alleen geregistreerde en goedgekeurde gasten mogen deelnemen.

Jefferies
Richard Khaleel, +1 212-284-2556