De Milestone Aviation Group Limited dient vertrouwelijk ontwerp registratieformulier in

DUBLIN--()--De Milestone Aviation Group Limited ("Milestone") heeft vandaag aangekondigd dat het vertrouwelijk een ontwerp registratieverklaring heeft ingediend op Form S-1 bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (de "SEC") met betrekking tot een voorgenomen beursgang van gewone aandelen Milestone. Het aantal gewone aandelen dat wordt aangeboden en de prijsklasse voor het voorgestelde aanbod zijn nog niet bepaald. De beursgang zal naar verwachting, na de toetsingsprocedure van de SEC, onder voorbehoud van markt- en andere omstandigheden worden voltooit.

Dit persbericht wordt gemaakt op grond van en in overeenstemming met artikel 135 van de US Securities Act van 1933, zoals gewijzigd. Dit persbericht vormt geen aanbod tot verkoop of uitnodiging tot het doen van een aanbod om te kopen, noch zal er enige verkoop plaatsvinden van de effecten in enige staat of jurisdictie waar een dergelijk aanbod, uitnodiging of verkoop onwettig is voorafgaand aan registratie of kwalificatie krachtens de effectenwetgeving van een dergelijke staat of rechtsgebied.

Milestone Aviation Group LLC
Lauren Norelli, +1-614-233-2332
Vice President Strategy & Investor Relations
MEDIA FOR MILESTONE AVIATION GROUP:
Kekst and Company
Eric Berman, +1-212-521-4894
eric-berman@kekst.com
Nathan Riggs, +1-212-521-4804
nathan-riggs@kekst.com

Milestone Aviation Group LLC
Lauren Norelli, +1-614-233-2332
Vice President Strategy & Investor Relations